Durant la segona setmana ens varen entrevistar per parelles sobre les nostres prefèrencies durant aquest estiu, Una manera divertida de predre vergonya i començar a exposar en públic.
Després de treballar els diferents fruits secs, hem dedicat un temps a conèixer algunes de les fruites característiques de la tardor. A partir d’una capsa de fruites que ens ha portat el Marc hem centrat el nostre aprenentatge en cada una d’elles. Hem dedicat cada dia a una fruita. El primer que hem fet ha estat observar-la, parlar de les seves característiques i tastar-la. RAÏM CAQUI MAGRANA POMA, PERE I MANDARINA XIRIMOIA Després de tastar la fruita corresponent, hem fet una feineta individual utilitzant diferents tècniques per a cada una de les fruites i treballant diferents continguts d’una manera molt divertida i motivadora pels nens i nenes. CAQUI: aferrant trossos de paper de seda MAGRANA: pintant plàstic de bombolles i fent estampació MANDARINA, POMA I PERE: fent estampació amb cada fruita RAÏM: aferrant gomets i...
Els “Arcoíris” ja saben que l’Arc de Sant Martí està format per set colors, però de tots aquests hi ha tres colors que són primaris (vermell, groc i blau), i els altres (taronja, verd i lila) són colors secundaris, és a dir, surten de la barreja dels colors primaris: -El taronja surt del vermell i el groc. -El verd surt del blau i el groc. -El lila surt del blau i el vermell. També saben que el blau més claret surt d’afegir blanc al blau fosc. Vam treballar els colors de l’Arc de Sant Martí i vam experimentar aquesta barreja de colors fent una feina de Treball Cooperatiu basada en l’ ESTRUCTURA PINZELL AL MIG . ...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada