Entrades

ESCOLLIM NOM PER LA CLASSE

Imatge
Tenir un nom de classe és molt important per identificar-nos com a grup. I la tria d’aquest nom és un procés molt especial que es viu amb molta il·lusió. Això ens portaria feina durant uns quants dies. El primer que vam fer va ser visitar les altres aules d’infantil i demanar-lis si tenien ja nom. Vam trobar flors (classe 5anys B), mascotes (classe 5 anys A), caramels (classe 4 anys A) i Frozen (classe 4 anys B). Vam començar fent una pluja d’idees on cada infant va aportar la seva preferència, és a dir, va compartir amb la resta del grup el nom que li agradava per la classe. Aquest és un treball en gran grup, de tal manera que asseguts a l’estora un/a a un/a deixen constància damunt un paper de la seva proposta. També participem aportant la nostra idea la Noelia (mestra +1, l’Ana (Auxiliar Tècnica) i la Malen (tutora). A una altre sessió, aferro a un paper gros imatges de totes les possibilitats de noms per la classe aportades p...

ORGANITZEM LA NOSTRA AULA

Imatge
Una vegada va passar el període d’adaptació ja ens trobavem tot el grup classe en horari complet. Ja tocava posar-nos a fer feina! Va arribar el moment de començar a organitzar la nostra aula poc a poc. Es tracta d’aconseguir que el nostre espai d’aula sigui un lloc acollidor on els infants es sentin a gust, un lloc adaptat a les seves necessitats i autonomia. I en la mida del possible preparat i decorat entre tots. Aquest treball seguirà ajudant a la seva adaptació i pertinença a un grup. El primer que vam fer va ser pintar entre tots/es un mural per ensenyar a les famílies el que havíem fet al llarg de la primera setmana d’adaptació.                               Vam decorar uns estels amb la foto pels penjadors del bany              ...