Un bon començament de setmana amb la gimcana organitzada per la Mónica, la
nostra mestra de psico, per tot el cicle d’infantil. Hem gaudit de cinc jocs d’aigua
súper divertits on no mullar-se ha estat impossible!
Després de treballar els diferents fruits secs, hem dedicat un temps a conèixer algunes de les fruites característiques de la tardor. A partir d’una capsa de fruites que ens ha portat el Marc hem centrat el nostre aprenentatge en cada una d’elles. Hem dedicat cada dia a una fruita. El primer que hem fet ha estat observar-la, parlar de les seves característiques i tastar-la. RAÏM CAQUI MAGRANA POMA, PERE I MANDARINA XIRIMOIA Després de tastar la fruita corresponent, hem fet una feineta individual utilitzant diferents tècniques per a cada una de les fruites i treballant diferents continguts d’una manera molt divertida i motivadora pels nens i nenes. CAQUI: aferrant trossos de paper de seda MAGRANA: pintant plàstic de bombolles i fent estampació MANDARINA, POMA I PERE: fent estampació amb cada fruita RAÏM: aferrant gomets i...
Els “Arcoíris” ja saben que l’Arc de Sant Martí està format per set colors, però de tots aquests hi ha tres colors que són primaris (vermell, groc i blau), i els altres (taronja, verd i lila) són colors secundaris, és a dir, surten de la barreja dels colors primaris: -El taronja surt del vermell i el groc. -El verd surt del blau i el groc. -El lila surt del blau i el vermell. També saben que el blau més claret surt d’afegir blanc al blau fosc. Vam treballar els colors de l’Arc de Sant Martí i vam experimentar aquesta barreja de colors fent una feina de Treball Cooperatiu basada en l’ ESTRUCTURA PINZELL AL MIG . ...
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada