ENS RETROBEM


Comença un nou curs i el primer que fem és seure a l’estora i compartir la nostra retrobada. Com no podia ser d’altre manera tots/es tenim ganes de parlar i explicar-nos el que hem fet al llarg de les nostres vacances. Per tenir aquesta conversa fem una dinàmica de cohesió de grup, DINÀMICA DE LA PILOTA que ens ajuda a acomodar-nos de nou en aquesta “vuelta al cole” i a poder-nos conèixer una mica més, que és l’objectiu principal d’aquestes dinàmiques.

El nen o nena que té la pilota diu el que més li ha agradat de l’estiu i, a continuació, li passa la pilota al company o companya que té al costat. La pilota roda fins que tots/es ens expressem i compartim.

Seguidament fem equips segons les temàtiques que han sortit a la conversa. És a dir, els infants queden agrupats segons la igualtat o similitud del que han dit que han fet. I els equips queden agrupats de la següent manera:

JÚLIA: ir a la playa con mis titas
MARC: bañarme con mi familia
VALERIA: me encanta ir a la piscina


ALEJANDRO: jugar con mi padre

LUCIO: jugar
JOEL: JUGAR CON MI PAPÁ Y MI MAMÁ
MATEO: jugar mucho con mi hermano
SERGIO: jugar con mi hermana


LAIA SÁNCHEZ: me ha encantado mucho mucho ir con mi aitona y con mi mamá a comer a una casa
CELIA: me ha gustado mucho estar de vacaciones con mi tía Luisi
ÉRIC: me gusta estar con mis primos en su casa 


BRUNO: me ha gustado de l’estiu estar con mis abuelos de Cádiz
XAVI: a mi me ha gustado irme de viaje y también ir a la feria
JOAN: me ha gustado mucho irme de viaje a “dinglaterra” con mi papá y con mi mamá 



MARCOS: me ha gustado ir con mi papá y con mi mamá a Aguamar

MARINA: ir a Aguamar con mis amigos y con mis padres
LAIA SANCHÍS: he ido al parque acuático y a “trípolis” 



NERYE: ir con mi padre y mi madre al parque

MAR: ir con mi padre al parque



 ELSA: me ha encantado estar tantos días con mis gatos
JULIETA: me ha gustado mudarme con mi mamá


Una vegada agrupats fem una ESTRUCTURA DE FULL GIRATORI de tal manera que entre tots fan el dibuix del que han dit a la conversa, passant-se el paper i el llapis, amb la decisió i acord previ de què dibuixarà cada un/a.

I aquest és el resultat de la primera feina del curs:









Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SETMANA DE LA LLENGUA