QUÈ FALTA A LA CLASSE?


QUÈ FALTA A LA CLASSE?

Ja des del primer moment que arriben a la nova classe, els infants s’adonen de que està quasi buida i que li falten moltes coses. Un dels primers comentaris ha estat NO HAY NADA EN LA CLASE MALEN!!!

Els hi explico que no hi ha res perquè l’hem de muntar entre tots/es, igual que vam fer el curs passat. És important fer-ho així perquè hem de fer de la nostra aula un lloc còmode, que ens agradi i que respongui a les nostres necessitats. I per tal que sigui així tots els infants han de tenir veu.

Per començar a donar-li vida a l’aula, tenim una conversa on ràpidament han dit el que falta a la classe:
-El nom de la classe
-Els racons (LAIA SANCHÍS)
-El racó de les disfresses (MARCOS)
-El supermercado (LAIA SANCHÍS)
-Los pinchitos (MARC)
-El nombre para poner la mochila (MARCOS)
-La asamblea (BRUNO)
-Los puzles (NERYE)
-Los folios (JÚLIA)
-Lo que teníamos en la clase de los pollitos” en la mesa de colores (ÉRIC fa referència als cartells del color de cada taula)
-Los nombres de las cadires (MARINA)
-Las construcciones (XAVI)
-Los lápices y los colores (MARINA)
-La decoración de la puerta (LAIA SÁNCHEZ)

Aquestes són algunes de les coses que han dit els infants, perquè són moltes, tantes que de fet gairebé no s’han oblidat de res.

I mentre conversem, la MAR assenyala unes bosses negres que hi ha a la classe i diu que està tot allà. Així que acabada la conversa, obrim les bosses per descobrir el seu contingut...

A la primera bossa trèiem puzles. Com hi ha molts decidim escollir en grup només uns quants i guardar els altres pels altres trimestres, i així poder canviar de material. Ens posem d’acord en quedar-nos uns i amagar els altres.

A la segona bossa trobem molt de material de números i lletres i fem el mateix procediment. A la tercera descobrim material de plàstica, i a una quarta bossa jocs compartits, que també classifiquem. Per últim obrim una bossa plena de titelles.

Ha estat una activitat molt divertida que hem viscut amb molta il·lusió. No sabem encara de quina manera organitzarem els moments de joc-aprenentatge dels curs, però de moment ja tenim clar algun material que tenim.

Us haig de dir que sento no poder documentar aquesta activitat amb fotos, però per problemes “tècnics” se m’han esborrat.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SETMANA DE LA LLENGUA